ביטוח נסיעות לחו"ל

מתכננים טיסה לחו"ל? אנחנו בטוחים שדאגתם למלון, טיסה וכבר הספקתם להתעדכן באטרקציות ובמרכזי הקניות ביעד המתכונן שלכם. אבל האם דאגתם לביטוח נסיעות לחו"ל? 

כידוע, ביטוח הבריאות הממלכתי שאתם מקבלים מקופת החולים אינו תקף ברגע שאינכם נמצאים על אדמת ישראל. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חשוב ביותר, והוא צריך להיות חלק בלתי נפרד מתכנון החופשה שלכם. זהירות ותכנון מראש יכולים למנוע תרחישים רעים העלולים להתרחש כשאתם רחוקים מביתכם. פגיעה בגוף, מחלה, גניבות או נזק לרכוש. במקום לשלם הון תועפות או לא לקבל טיפול רפואי מספק, עדיף לרכוש פוליסת בריאות במחיר נוח. ביטוח רפואי יעניק לכם פיצוי כספי במצבים שונים, וכן יכסה אתכם אם תצטרכו הטסות רפואיות לארץ, פינוי יבשתי וכו'. כמו כן, קיימים ביטוחים המעניקים כיסוי גם במצבים בהם יש אילוץ לבטל את הנסיעה או לקצרה מסיבות שונות.

ביטוח נסיעות דואג גם למטען ולכבודה שלכם אם אבד לכם רכוש יקר כמו מזוודה, ארנק ועוד. העובדה שאתם בטוחים כי המטען שלכם מבוטח גם היא תורמת לתחושת השלווה והשקט שאתם מחפשים בחופשה הבאה שלכם.

חשוב להבין כי מחיר הביטוח משתנה בהתאם ליעד, מטרת הנסיעה וגיל הנוסע. זו הסיבה שבקורקט ביטוח ופיננסים משקיעים זמן ומאמץ על מנת להבין מה יהיה הביטוח המושלם עבורכם, אשר יענה על כל הצרכים הייחודים.

להצעת מחיר מיידית:

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה: