ביטוח רכב

במקרה של תאונה או אירוע על הכביש, ביטוח הרכב דואג לפצות אותנו במקרה של פגיעות בגוף או ברכב עצמו. פוליסת ביטוח הרכב מורכבת משלושה ביטוחים:

  • ביטוח חובה – כשמו כן הוא, רכישת ביטוח החובה מעוגנת על פי פקודת רכב מנועי ונהיגה ללא ביטוח זה מהווה עבירה פלילית. מחירו מושפע מגיל הנהג ומסוג הרכב עליו נוהגים. במקרה של תאונה, ביטוח החובה הוא זה שיכסה את ההוצאות הרפואיות ואובדן כושר העבודה שלכם, אם התרחשה פגיעה בגוף שלכם, של יושבי הרכב או של הולכי רגל.
  • ביטוח מקיף – ביטוח מקיף אינו בגדר חובה אבל מומלץ ביותר על מנת לשמור על השקט הנפשי שלכם. הוא מכסה נזקים העלולים להיגרם לרכב שלכם במקרה של תאונה, וכן נותן כיסוי במצבים של גניבה או פגיעה הקשורה לפגעי מזג האוויר. גם כאן, מחיר הפוליסה מושפע ממאפיינים משתנים.  
  • ביטוח צד ג' – מספק כיסוי לפגיעות ברכוש או רכב של צד שלישי. הוא יכסה את עלות התיקון של הרכב או רכוש בלבד, ומחירו קבוע וזול יחסית.

קורקט ביטוח ופיננסים היא חברה המצטיינת במתן פוליסות ביטוח המותאמות באופן אישי ללקוח. נשמח להתאים לכם את ביטוח הרכב (כולל ביטוח לרכב חשמלי) המושלם לפרופיל שלכם, מבלי להוציא מהכיס יותר ממה שצריך. נסיעה טובה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה: